WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZE CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA "DOLINA WEŁNY"

W dniu 31 marca br. (piątek) o godzinie 17.00 w Restauracji „KOMFORT” w Margoninie, odbyło się Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Stowarzyszenia „Dolina Wełny”.
Sprawozdanie merytoryczne Zarządu za 2016 rok przedstawił Prezes Zarządu Janusz Woźniak, zaś sprawozdanie finansowe przedstawiła Pani Sabina Borowska – reprezentująca Biuro Rachunkowe „PERFECT”.
W dniu 31 marca br. (piątek) pracownicy Biura Stowarzyszenia "Dolina Wełny" przekazali dokumentację dotyczącą oceny i wyboru operacji przez Radę Stowarzyszenia "Dolina Wełny", naborów wniosków o przyznanie pomocy numer 1/2017, 2/2017, 3/2017 i 4/2017 do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
W dniu 28 marca br. na posiedzeniu Rada Stowarzyszenia "Dolina Wełny" dokonała oceny i wyboru operacji do finansowania, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020 złożonych w ramach naboru numer 4/2017 "Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej" - przedsięwzięcie 3.1.1.
Szanowni Beneficjenci/Wnioskodawcy,

